Gør fakturering nemmere med tidsregistrering

Gør fakturering nemmere med tidsregistrering

Reklamedrevet indhold

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at du som selvstændig kan komme ud for, at det ikke er alle kunder, der er enige i, hvor lang tid, du har brugt på at udføre én eller flere opgaver. Det kan også ende med at give problemer i forbindelse med fakturering og betaling – og det er med garanti noget, du gerne vil kunne undgå fremadrettet.

Hvis du allerede står overfor en kunde, der ikke er interesseret i, at betale din faktura, fordi I er uenige om, hvor lang tid, der er brugt på den respektive opgave, så kan det være en god idé, at du tager kontakt til enten et inkassobureau eller derimod en advokat, hvilket du blandt andet vil kunne finde ved at klikke her – professionelle advokater eller inkassobureauer kan naturligvis hjælpe dig med at hente dine penge ind.

Undgå problemer med tidsregistrering fremadrettet

Med de rette værktøjer, så har du naturligvis muligheden for at undgå sådanne problemer i fremtiden. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at det er en rigtig god idé, at du vælger at investere i et værktøj, der giver dig muligheden for at registrere den tid, der er blevet brugt på en bestemt opgave, så du på denne måde kan fremvise overfor dine kunder.

Der findes en lang række forskellige typer af værktøjer og software, der kan bruges til at holde styr på din tidsregistrering. Du kan blandt andet vælge at se nærmere på www.kala.dk/Tidsregistrering, der er oplagt i forbindelse med registrering af din tid, der både fungerer direkte på desktop via din PC, men også i form af en app, hvis det er at foretrække eller hvis du driver virksomhed, hvor du og ansatte ofte er ude af huset.

Hold styr på dine medarbejderes tidsforbrug

Ydermere, så er det også oplagt at investere i et sådant stykke software, hvis du har mange medarbejdere og har et ønske om, at kunne holde et godt overblik over, hvordan deres tid bliver brugt, hvilket ikke blot kan bruges til eget intern brug, men ligeledes også i samme forbindelse, som er beskrevet ovenfor, så du dermed har håndgribelige beviser for den brugte tid overfor din kunder.

Det er selvfølgelig i høj grad i forbindelse med diverse former for konsulent-opgaver, at det har relevans, at skulle benytte sig af denne type af software – og det er selvfølgelig særligt noget, der gør sig gældende, hvis du sælger meget af dit arbejde på timebasis, da det dermed er oplagt at kunne bevise, hvor lang tid, der egentlig er blevet brugt på en konkret opgave.

Automatisk synkronisering med økonomisystem

Vælger du et professionelt system til tidsregistrering, så vil du få muligheden for forbinde tidsregistreringen med dit valgte økonomisystem, så alle de registrerede timer bliver synkroniseret på ganske automatisk vis, hvilket naturligvis også er med til at sikre, at du skal bruge mindst mulig tid på bogføring og at sikre dig, at regnskabet stemmer overens med de timer, der bliver registreret af både dig og dine ansatte.


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *